Sverige -Schweiz

6-0 är ju inte illa, inte illa alls. Schweiz ska inte underskattas så jag är nöjd med detta resultat. Börjar se mycket trevligt ut för Tre Kronor även om de inte satts på så stora prov ännu.
Första perioden var ju inget att hurra över direkt. Var det något pass som gick fram? Men sen, såg fram till 4-0 sedan skulle jag gå och handla men tyckte ändå matchen var relativt död så jag missade ju inte så mycket soänning om än två vackra mål kanske.
Anton Strålman var strålande och jag hörde sedan från J att han blev matchens lirare. Vad roligt för honom! Det blir väl med största sannolikhet Toronto för honom nästa säsong. Ikväll fick han ju också göra mål, så vackert det var! Han hann också med att finta upp någgra schweizare till korvkiosken också innan jag slutade titta.

image55
bild från
aftonbladet

Kommentarer
Postat av: Johan

Kanon med Strålman, nu får vi hoppas att det blir lite klirr i kassan för siken.

2007-05-03 @ 16:42:53
Postat av: Jennie

Ja klirr, klirr kaaching (försöker låta som en kassaapparat)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback