Skara Sommarland

Så var man där igen då! Utbildning inför min femte säsong på Skara Sommarland. Trodde aldrig att jag skulle stanna där så länge som jag har gjort. Förutom ett uppehåll säsongen -04 har jag jobbat där sedan -02. Halkade ju en lite på ett bananskal men sedan dess har jag stannat. Visst är det dåligt betalt men det finns ändå något visst. Alla goa arbetskamrater som man återser år efter år, alla nya vänner man träffar.

I år ska jag jobba med campingservice vilket innebär en jäkla massa skrubbandes av campingens alla duschar och dylikt. Jag ska jobba på att få extremt snygga biceps i sommar jag ;-). Så om ni har vägarana förbi campingen i sommar så kan ni hitta mig där, klockan fem på morgonen med skrubben i högsta hugg. Ser fram emot ytterligare en säsong med Kotte och hans vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback