Så nu sitter man här bakfull

seg och i stort behov av en dusch.

Gårdagen var helt ok men eftersom jag kände mig lite krasslig med ont i helsen så var jag inte helt på topp. Ironiskt nog mår jag mycket bättre idag trots en stor mängd sprit och cigaretter igår.

Först gick vi och tittade på chalmerscortegen. Första gången för mig och det var ju en upplevelse. Tycker överlag att den var ganska bra men har ju ingen från tidigare år att jamföra med. Gillade speciellt Göran Perssons grodor, madonnas adoptivbarn och fredrik reinfelds och hans ministrar som fick gå. Hur som helst så förstår man ju vilket jobb de lägger ner på detta men samtidigt har de nog också himla kul =).

Sedan gick vi hem, käkade pizza och förfestade. Mums,mums med pizza men det har blivit alldeles för mycket skräpmat dessa dagar. Så nu sitter jag har helt uppsvälld och har gymcraving känns det som. Det blir till att pallra sig iväg till fysiken och svettas imorgon.

På kvällen åkte vi in till stan och järnspikar (järnspikar kan man säga istället för att svära, det lärde min syslöjdfröken mig på högstadiet) vad mycket folk det var, och alla (nästan) var helt stupfulla.
Jag kände mig lite lullig när jag gick på bussen men när jag såg hur alla andra var så var det ju ingenting, inte ens salongsberusad i jämförelse. Vi gick i all fall till excet vilket var ett trevligt ställe, men till slut var det ju helt fullproppat och jag fick en lite lätt klaustrofobisk känsla. Speciellt dansgolvet och trots den underbara musiken så kunde jag inte vara kvar. Jag fick nästan panik av att inte kunna komma därifrån när jag ville och hur kul är det egentligen att dansa när man kanppt kan röra sig. På dansgolvet fanns det också några mindre intelligenta personer av det motsatta könet som uppenbarligen hade stora problem med att få kontakt då de upprepade gånger knuffade sin kompis in i oss då vi stod och dansade i godan ro. Hur dum får man bli? Jag föreslår att de betalar dyra pengar för en charmkurs så kan de komma tillbaka och försöka igen...


Ja, det var gårdagen det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback