Om jag hade pengar..

Om jag hade mcyket pengar skulle jag:

* Köpa ett hus på landet
* Köpa en häst
* Inreda och renovera hela huset själv, det är ju så roligt och behöver man inte samtidigt jobba så skulle det vara underbart
* Resa
* Shoppa lite mer kläder och skor
* Köpa en dyr kamera och gå på fotokurs

Men nu har jag så superduperlite med cash så allt det där ovan kan jag ju bara drömma om i mina vildaste fantasier (vilket visserligen går ganska bra eftersom jag har väldigt livlig fantasi men et är ju inte samma sak)

Hmm, jag tror jag får skicka Johan att börja spela på hästar igen! Han har ju tippat sju rätt innan på V75 så då kan han väl göra det igen (får hoppas att ingen annan gör det nästa gång så man får hem storvinsten ;-) )


image74
Immer das Geld.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback