Morgonstund har Guld i mund

Säger man så, eller är det gull i mund :-). Eller har jag missuppfattat hela uttrycket. Vad man kan bli osäker ibland när man ska skriva saker på bloggen. Är man perfektionist så är man. JAg har dock lärt mig att slappna av lite på senare år. Kan ju bero på att jag stavar som en kratta när jag sitter vid datorn måste acceptera att ett och annat stavfel slinker igenom.

Guld eller inte, det spelar ingen roll för jag missade den i all fall eftersom jag inte vaknade förrän tjugo i elva! Skandal!

Idag är det en rolig dag; Hockey och Eurovision. Blir mycket slöande framför TV:n alltså. Därför tänkte ja passa på att ta ett träningspass på cykeln innan det är dags att pösa ner i soffan och mofa i sig en massa godis. Jämnvikt (eller heter det jämvikt?) kallas det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback