Kalas!

Ikväll blir det födelsedagsparty för Johan. Visserligen var det över en månad sedan han fyllde år men det är så svårt att pussla ihop någon dag när alla vänner kan komma. Det är jobb, barn, semestrar och fan och hans moster som kommer i vägen hela tiden ;-). Men ikväll har vi lyckats hitta en dag som passar någorlunda bra. Tyvärr ska jag upp på utbildning klockan åtta imorgon men man kan ju inte få allt. Blir ju Party Light för mig ikväll då eftersom jag ska köra bil imorgon men det ska nog gå bra ändå.

Så mycket jag måste göra idag innan gästerna anländer. Jag måste:

* Städa toaletterna (vilket jag bokstavligt talat är proffs på och ja vi har ett "rum" med toan och ett "rum med badkar i, d.v.s. toaletten och badkaret ligger inte i samma , dock finns det handfat vid båda så vi är inte äckliga av oss!)
* Förbereda maten (fläskfilé gryta men receptet verkar lätt så det ska gå bra)
* Baka efterrätten (kladkaka väldigt lätt)
* Fixa en bil till imorgon (kan bli tuffare men jag måste låna en. Alternativ 1 -pappas, Alternativ 2: svärmors)
* Styla mig själv (vet ju inte vad jag ska ha på mig alls gaahhhh panik!)

Dags att börja!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback