Jag vill ha blommig falukorv till lunch

mamma, nåt annat vill jag inte ha!

Ska försöka samla kraft till att laga falukorv middag/kvällsmat men det är inte alls lätt. Har varit på språng ändå sedan klockan halv åtta i morse då jag klev upp och gick nästan direkt till gymmet. Det är så härligt att träna direkt på morgonen, jag förstår inte varför jag inte gör det mycket oftare. Sedan gick jag till skolan, hade föreläsning och sedan gjorde jag klart mitt projektarbete för andra inlämningen. Jag räknar med att få ytterligare en retur men sedan hoppas jag att det ska bli godkänt. Är så otroligt trött på det!

Såg lite på Felicity förut och hon tog examen från universitetet. Den dagen börjar ju närma sig för en annan också även om det är ett tag kvar. Det känns oerhört läskigt och på ett sätt ssorgligt också. Alla dessa människor man går med dag ut och dag in som man aldrig kommer träffa igen sedan. Nostalgi innan det redan har hänt...jag är visst lite blödig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback