Helgen

Ja, man får väl börja med att säga att handbollen inte gick så bra för Skövdes del. Killarna var väl väntat men jag tycker nog att tjejerna kunde ha rott hem guldet.... en mental coach till nästa gång kanske?

Igår spelade jag och Johan bowling. Jag vann 2 av 3 serier =). Men innan jag sträcker på mig för mycket så kanske jag ska tillägga att det nog var mer Johan som inte spelade på topp än att det var jag som spelade fantastskt. 122 poäng kom jag upp i i mellanserien och det är klart godkänt för min del. Jag gjorde bl.a. två strikar på rad och det är ju inte helt fel =p.

Idag blir det ishockey naturligtvis;Sverige-Finland. Alltid lika spännande med en dust med lillebrorsan =).

Har också hunnit med en inlinetur idag, men jag var otroligt trött så det gick lite segt! Under turen åkte två pojkar förbi på vespa som pekade finger åt mig. Sådant är ju väldigt upplyftande. Pojkarna kan definitivt inte varit över 15 år då jag såg dem utan hjälm lite senare. Jag förstår inte hur alla dessa föräldrar tänker när de låter sina monster till ungar köra moped innan de fyllt femton. Jag blir så otroligt irriterad, vissa föräldrar borde inte få ha barn överhuvudtaget!! Nu kan det ju vara så att föräldrarna i detta fallet inte visste om att ungarna var ute och körde men det finns många som inte verkar bry sig nämnvärt.



Kommentarer
Postat av: Fridah

Eller hur, Selby är assnygg! Håller med om föräldrarna, helt psycho!!

Postat av: Maritha

Du har blivit utmanad! Läs min blogg för vidare instruktioner.

2007-05-07 @ 18:16:25
URL: http://maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback