Absolutely nothing!

Idag har jag inte gjort någonting vettigt överhuvudtaget. Jag skulle ju egentligen åka till skolan tidigt på morgonen men eftersom jag inte somnade förrän väldigt sent så försov jag mig naturligtvis. När jag redan hade missat så mycket så skippade jag hela dagens föreläsningar och var hemma lite extra i Skövde istället!

En joggingtur runt Karstorp hann jag med också och det kanske kan anses som vettigt i och för sig. Jag måste verkligen börja med löpningen på allvar igen. Min kondition nu förtiden är visst allt annat än bra. Jag visste ju att den inte skulle vara lika bra som i somras då jag och Johan kördestenhårt på tre pass per vecka. Men att den skulle vara så här dålig, det hade jag ingen aning om. Jag kom ju knappt runt sjön (3 km) även om jag sprang i snigelfart. Man kan ju ha bra och dåliga dagar när det gäller träning så man får ju verkligen hoppas att detta var en av de dåliga. Imorgon blir det nog träning innan skolan ifall, men då blir det gym....inte mycket till konditionsträning.

Jag var så seg idag...skulle med tåget men tänkte att jag kunde ta nästa och nästa och nästa och nästa. Men till slut kom jag iväg och vad det är tråkigt att åka tåg. Jag har nog föråkit mig (så kan man väl inte säga men jmfr förätit mig) tåg för resten av mitt liv skulle jag tro. Men nu så är jag här i Göteborg och nu är det nog visst dags att gå och lägga mig tror jag om jag ska orka upp imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback