Värmeslag

Inte undra på att man svettades idag:

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1031445,00.html

18 grader -i mars! Ja, jag säger då det. Världen har blivit galen, men just nu är det så härligt så jag orkar inte bekymmra mig om det =).

Jag och L och hennes kompis köpte varsin glass med tre kulor och smaskig kolasås på vid saluhallen sedan gick vi och satte oss vid på parkeringen (!) och lapade sol i värmen. Det fanns hur mkt folk som helst där att spana på. det är som björnar som kommer ut ur idet så fort solen tittar fram vid vårkanten. Var är allt folk när det är vinter va?

Idag har jag köpt träningskort på fysiken och en ny kursbok som verkade urtråkig. Som tur är skulle vi nog mest använda den som uppslagsbok och, jag citerar, "absolut inte läsa den från pärm till pärm". det låter ju betryggande i alla fall. Så nu är jag 1300 kr fattigare *phuu*, ännu en anledning till att svettas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback