Lyckad kväll!

Väldig kul kväll igår, mycket bättre än på länge.
Det började med en bambino och en stor stark på pizzeria Prima, sedan förfest hemma hos oss och sedan utgång i Skövde.
Först gick vi till det ombyggda Husaren, väldigt fint hade det blivit där men dock spelades det otroligt jobbig jazz-musik där så besöket blev inte speciellt långvarigt. Sedan gick vi till 18-åringarnas partypalats krikelin. Där har jag inte varit på evigheters evigheter men det var himla kul måste jag säga. dansade och sjöng med för full hals i de gamla godingar som spelades där.
Igår blev det även en återförening kan man säga, en väldigt lyckad sådan!

Så här såg jag iaf ut igår kväll. Älskar lockigt hår och min locktång är guld värd även om det tar 100 år att ta sig igenom mitt tjocka burr.

                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback