Läkemedel är farligt!

Bara ett inlägg till innan jag går och lägger mig!

Hittade den här artikeln i aftonbladet:
http://www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,1027176,00.html

Hur dum frå man bli? det är klart att läkemdel kan ge biverkningar det står klart och tydligt i bipacksedeln som man bör läsa innan man tar ettt läkemdel.
Sista kommentaren är ju så dum så det är inte sant.
? Jag tog bara en tablett vid båda tillfällena, kombinerade inte med andra mediciner eller alkohol. Tänk bara vad som hade kunnat hända om jag gjort det.
Men man ska INTE kombinera med andra mediciner eller alkohol då kan det vara riktigt farligt människa!

Alla ämnen är mer eller mindre farliga beroende på vilken dos man tar, t.o.m. vatten är giftigt i för stora mängder. Läkemedel är potentiellt farligt och inget man ska dadda runt med hur som helst! Begrips!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback