Konstig sömn!

ja nu är det konstaterat, min sömn är inte alls vad den borde vara!
Efter att ha suttit uppe halva nätterna i ett par dagar nu så somnade jag klockan 22 igår! Jag var verkligen trött och kunde inte hålla ögonen öppna. Inget konstigt med det kanske men imorse vaknade jag klockan 04.00 och kunde inte somna om! Fattar inte, klockan 4, har väl inte vaknat så tidigt av mig själv sedan jag var 5 år eller så. Snacka om att man har störd dygnsrytm.

Nu tänkte jag passa på att gå till ICA Maxi och handla innan alla andra gör det. så härligt att gå runt bland hyllorna när det är tomt på folk, inte alls som när man superstreassad försöker kryssa bland allt folk, vagnar m.m. på eftermiddagarna. Blir nog en sväng till Rusta också nu när man ändå är uppe. behöver köpa lite rengöringsmedel och sånt så lägenheten blir fräsch =).
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback