2.30 am

2 1/2 timma kvar till tåget går sitter man här nyduschad och klar. Är det någon idé att sova tro? Jag tror inte det. Bättre då att sova i de minutrarna på tåget annars finns ju risken att jag inte kommer upp alls!
Veckan kommer f.ö. att spenderas i Göteborg och nu ska det köras stenhårt på uppdrag plugga! Ska pröva det som omväxling.

Väntar annars på att livsandarna ska vakna till liv igen. Förhoppningsvis händer det när solen så småningom börjar titta fram igen.

En annan sak jag hoppa mycket på är att den jacka jag hittade på HM i lördags som då inte fanns i min strl ska finnas i stora staden istället! Känner att jag verkligen är i behov av den. Har annars en väldans shoppinglust, är helt omättlig och känner att jag nästan inte kan kontrollera mig sjäv när jag går in i en affär. Vilken himla tur att man inte är betrodd med kredit på kortet. Eller ja betrodd och betrodd det är jag ju men vill inte ha det och det kanske kan förstås varför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback