Skitdåligt Aftonbladet!

Aftonbladet suger! Alla kvällstidningar suger och mest suger deras websidor. Maken till icke-nyheter har väl sällan skådats. Först på sidan finns info om någon jäkla fotbollsmatch (stockholmsderby of course) sedan följer otrolig viktig infrmation om världens mest intressanta människa Paris Hilton, sedan Justin Timberlakes framfart i Stockholm, vilket midsommaröl är godast, guide till hur man bäst idkar samlag i naturen osv.

Sedan efter allt detta skräp så kommer info om Bobby ( ooops det var visst info om TV-programmet om Bobby) och sedan när man scrollat så fingret domnat bort så kan man läsa om hur tonårspojkar blivit gripna för mord.
Hur f-n kan Paris Hilton vara en större nyhet än mord? Är det sånt här folket vill ha? Är folk helt IQ-befriade?
Jag har bara en sak att säga varför köper vi skiten?????

Något ex. av Aftonbladet har slunkit ner i min väska då och då det ska jag erkänna men jag ångrar mig nästan alltid och tidningen är utläst på max fem minuter sedan är det korsordet som gäller för hela slanten. Nästa gång ska jag köpa en korsordstidning istället eller Allers (heter det så?) Journal det kan inte vara väre än den där blaskan! Tycker att Aftonbladet kan gå ihop med Se och Hör för det är f-n samma skit. Nä Se och Hör är bättre för den står för vad den är -en riktig skvallerblaska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback