Organisation

Efter stora påtryckningar (som jag ignorerat i ca ett års tid) från Johan så har jag äntligen rensat bokhyllan och ställt in böckerna i en fin ordning. Innan låg de på förstärkaren blandat med papper, pärmar och tydligen en tom skokartong (!).  På denna hög har jag själpt över allt möjligt skräp som jag inte vetat var jag skulle lägga det annars. Men igår sprack det, högen rasade som ett korthus i storm och jag hade två val; Antingen försöka stapla upp högen igen och låtsas som ingenting eller reda upp den. Latmasken i mig tyckte jag skulle stapla upp den igen men sedan så kom jag underfund med att det antagligen skulle ta lika lång tid så nu står alltså böckerna prydligt i bokhyllan (nåja så prydligt jag kan göra det).

Här är beviset:

image79

det finns till och med plats för fler böcker och det gör mig sorgligt nog lite lycklig.
Som tur är existerar ingen före bild men tänk er en hög böcker som liknar lutande tornet i Pisa så förstår ni nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback