Hjärnsläpp

Idag kom det fram en trevlig kvinna och frågade om det möjligvis fanns någonstans man kunde bada i närheten av Skara Sommarlands camping eftersom de inte skulle roa sig i parken förrän dagen efter.
Tja, sa jag det finns nog någon sjö i närheten men jag vet inte riktigt var den ligger eller om den ens existerar förutom i mitt huvud (riktigt så sa jag naturligtvis inte). Började dividera fram och tillbaka med min arbetskamrat om hon visste någon trevlig sjö i närheten. Sedan gav jag upp och bad henne åka till receptionen och fråga stället. Precis när hon hade åkt (naturligtvis) så kom det som en blixt från klar himmel; Skara har ju faktiskt ett badhus med utomhusbad som nog borde hålla öppet vid den här tiden på året! Jag var så inne på sjöar att jag missade det mest uppenbara. Hoppas någon mer klarsynt person i receptionen kom på det istället. Ibland är man bara så korkad........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback