Vinnare

Det här med blogguppehåll blev väl sådär lite halvlyckat. Jag har visserligen bloggat mindre än vanligt och det är väl alltid något.

V75 gick inget vidare så än är man inte miljonär men det kommer så småningom. 5 rätt men ingen utdelning blev det till slut. Jag vann i alla fall 82 kronor första gången jag har satsat (blyga 20 kronor) på hästar någonsin och det var riktigt skoj. Jag lyckades pricka in vinnaren
Hook Broline (numera min favorithäst =) ) men eftersom det var ganska så många andra som gjorde det så uteblev storkovan. Jag skulle dessutom vunnit i loppet därefter också men fick inte satsa på nr 7 (som vann) eftersom det då hade gått emot våran spik på V75 (som ju inte vann) och jag är fotfarande arg på Johan för det ;-).

Trav är väl inte riktigt min grej annars men jag förstår tjusningen, speciellt om man festar till det lite. Eftersom jag körde så blev det en vit upplevelse och jag tröttnade ganska så fort. Sedan var det totalt kaos när vi skulle ut från parkeringen. Nästan en timme tog det för att komma ut på 49:an mot Skövde och så många förarpuckon har väl sällan skådats på ett och samma ställe. Givetvis så körde jag som en Gud och var snäll nog att släppa in båda en och två bilar som kom från sidan. Annars var jag ganska så aggresiv och skickade svordomar både till höger och till vänster men ut kom vi till slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback