Vinst mot borås

SIK vann idag mot serieledarna borås med 4-3. Nu skiljer det bara tre poäng mellen dem men det ska nog mycket till om borås ska tappa sin ledning. Förlust och en oavgjord är ju vad som vill till och det tror jag inte kommer hända tyvärr. De har ju ångat på rätt bra i serien hittills. Det roliga är att mot skövde har de minusstatistik =). Magnus Åkerlund storspelade i målet ikväll det är en sak som är säker, utan honom hade vi troligtvis inte vunnit den här matchen. Han är för härlig att se iaf  =).

En härlig hockeykväll som kommer följas upp med en inte alltför härlig tentadag imorgon. men jag vet redan att jag inte kommer klara den....igen! får ta den på omtentan men jag har ingen lust. Jag har ingen lust att plugga mer. Känns speciellt inspirerande med det som kommer nu....chalmers! Usch den här våren kommer att vara helvetet på jorden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback