Madness!!!

Jaha, då börjar plugglivet. Väck mig i juni för jag lär gå i idé nu och inte komma fram förrän då.

Dagen började med att tåget var försenat så jag hade inte en chans att hinna till lab.salen klockan åtta då vi skulle ha en introduktion. Men plötsligt så bara händer det, ödet ler mot en för vår lab.assistent var turligt med på samma tåg som jag och var ännu mer försenad eftersom hon, till skillnad mot mig, var tvungen att hämta pärmar och dylikt.  Säkerhetsprovet gick bra tror jag, var dock lite tveksam på vilka ämnen som var vattenlösliga och avloppsvänliga men jag tror jag prickade in de flesta. Göteborgs reningsverk kanske får fullt upp efter denna lab.kurs i annat fall ;)

Föreläsningen var fruktansvärd vi gick igenom 4 av åtta kapitel i boken (resterande kommer imorgon). det kanske bör tilläggas att detta bara är en repetition och att vi förväntades kunna det mesta redan. Det gör jag INTE!  Åtta kapitel som vi ska kunna????!!!!! (förra kemikursen var 11 kapitel nu är det hela boken)

Imorgon är det dags för det andra testet och det känns som jag inte kan någonting men vi får se hur blodigt det blir.

Just nu vill jag bara ge upp! Jag orkar inte, jag kan inte, jag vill inte.......
Måste sova nu

(och SIK förlorade mot bottenlaget kumla *suck*)

Kommentarer
Postat av: Madde

Inte ge upp nu! Som du sa till mig för någon vecka sedan, du fixar det bara du vill!=) Kram

Postat av: Jennie

Jo, jag vet men det känns för jävla tungt just nu, men det blir nog bättre =).

2007-01-23 @ 15:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback