hockey, inte bara lek

Det blev man varse idag!
Vi hade labb. idag länge så jag kom försent till hockey. Men jag kom tyvärr lagom för att se skövdes kanske bästa back Johan Magnusson ligga skadad och medvetslös på isen efter en tackling. Fy vad otäckt det var, han låg alldeles stilla. Men J som var där när från matchstart och såg hela händelsen berättade att han hade legat och skakat (krampat?) innan och sedan blev det alldeles stilla. Jag säger det igen, fy så otäckt!
Ambulansen kom in på isen och hämtade honom. Hoppas verkligen inte att han är allvarligt skadad!
Skövde vann till slut 6-4, men det var ingen rolig match efter det som hände.
Nu ska jag sluta tänka på det och försöka sova istället. Det har inte gått så bra den senaste tiden (14 timmars sömn på tre dygn, inge bra alls!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback