Vill tillbaka!

81440-10

Vill tillbaka hit, ja alltså inte tills sommarland just där är jag ju så mycket ändå. Men till den här tiden, när man var 15-16 och livet lekte. Nej det gjorde det väl inte men ändå! Blir så nostalgisk när jag ser sånna här bilder. Tänk då visste jag inte att jag skulle tillbringa så många dagar på sommarland som jag har gjort. Har ju jobbat fyra säsonger och kanske blir det en femte i sommar. Längtar faktiskt till alla goa barn, alla goa kommentarer de slänger ur sig. Längtar dock inte lika mycket efter deras föräldrar.
Note to myself: bli aldrig en jobbig förälder som tror att det bara är ens egna barn som existerar!

Vill fortfarande inte gå och lägga mig och nu ska jag egentligen gå upp. kanske åker till skolan trots allt, dock inte med 6-tåget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback