strul + strul = megastrul

Idag har det bara strulat, strulat och åter strulat *phu*

Det började när jag satt på tåget och kom på vid sjutiden att jag skulle titta på miami-vice filmen som jag har på datorn men ännu inte sett. Filmen kom igång men det var bara ett litet problem - ljudet! Var var det? ja,ja tänkte jag det får väl J fixa. Är ju inte direkt så jätte haj på det där med datorer så jag har väl gjort något fel. Men när jag kommer hem så visar det sig att det är något som är riktigt tokigt. Brukar ju använda windows media player som spelare och ljudet var spårlöst borta men bara på dvd-filmer. Musik och XVid -format fungerade alldeles utmärkt!!?? Hemskt knäppt det där.

Labben då. Vi var klara med den ungefär vid tio-tiden då vi endast hade ett moment kvar - IR-analysen. Eftersom det bara finns en apparat (som f.ö. är från stenåldern) så får man ställa sig i kö och vi skrev upp oss på en tid 11.40. Vad bra tänkte vi, det är ju lugnt då hinner vi äta lunch och fila lite på lab.rapporten. det var bara det att det tog liiiite längre tid än beräknat och ca klockan tre fick vi äntligen börja! det är så man blir skogstokig. Men det kanske ska tilläggas att vi var långt ifrån sist. Några stackare fick väl vänta ända till klockan fem och i värsta fall, komma tillbaka och göra alltihop på fredag. Vilket öde!

Imorogn blir det ännu mera filning på rapporten och sen kanske utgång i stora staden Göteborg!
Linda har lovat mig fiskbullar med kaviarsås som huvudrätt med en flaska vitt vin till *mums* . Blir grymt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback