Snökaos och sönderfrusna tår

Nu har jag kommit hem efter mina fyra dagars långa vistelse i Göteborg. Känns nästan som man varit på semester, eller ja semester och semester, en väldigt pluggig semester i sådana fall.

Känns som man har levt på onyttigheter iaf, åt t.o.m. godis till lunch en dag! Fy på mig, snacka om blodsocker blues.

Snökaos passade det på att bli också, så typiskt. Spårvagnarna slutar ju fungera så fort det kommer 1 mm snö ju så jag kom försent til labben iaf, trots att jag den här gången befann mig i göteborg. Det var jäkligt skönt att slippa gå upp klockan fem i alla fall.

Idag har det varit hockey match igen och nu kan jag för första gången skriva: =) =) =) =) =) =) =) =) =) =) =).
Skövde IK - Enköping SK HK     9-2!
Grymt bra jobbat killar, alla var kanonbra ikväll och jag har inget ont att säga om någon. Nu är vi med igen på allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback