melodifestivalen

var grymt mycket bättre denna kväll än den förra. The Ark tycker jag var bäst och tror att låten kommer att växa mer och mer för varje gång jag hör den.

Kan som vanligt inte sova och ska försöka mig på ännu en stanna uppe hela nattensession för att komma i fas tills imorgon. Får se hur det går. kanske ska sitta och spela lets dance-spelet som madde så snällt länkade till i sin
blogg. har ju blivit totalberoende just nu. Går dock inte så bra när man är trött eftersom man reagerar så långsamt.

Min kropp är helgalen. Jag skrev ju igår att jag skulle gå ner tre kilo, men när jag ställde mig på vågen imorse så fanns det bara några hekta kvar av dessa kilo. Görknäppt! Men det är väl bara tacka och ta emot. usch känner att jag är helt fixerad vid min vikt. har aldrig varit sån här innan men sen jag gick ner typ 10-12 kilo (beroende på vilken dag det är =) ) så är jag helt besatt i att inte gå upp igen. Ätstörningvarning! men grejen är ju att jag äter ju, men jobbigt att vara fixerad.

Imorgon måste jag ta tag i labrapporterna. Bara måste det, hur trött jag än är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback