halv fyra på morgonen

Sitter jag fortfarande här framför datorn tragiskt nog. Är hur pigg som helst och har precis gjort klart alla beräkningar på labben som vi bör lämna in på måndag. Hur jag kan fortsätta vara pigg efter det är inget annat än ett mirakel (eller förbannelse hur man nu vill se på det)

Jag är fortfarande grymt besviken, det kommer nog ta ett par dagar innan det går över.

Om en och en halv timma är det dags att gå upp och gå till skolan. Antagligen bättre att inte gå och lägga sig alls. Eller så struntar jag i att gå till skolan imorgon/ idag!
Kommer väl stensomna på tåget annars.

Försöker ladda hem program för att rita kemiska strukturer men inget av dem vill funka. Eller ja man måste registrera sig för att kunna ladda hem dom men det funkar inte. Jäkla skit, kan ju inte göra klart labben om jag inte kan rita reaktionerna och mekanismerna. Vägrar sitta och slita med paint för att göra det. Då ritar jag dom för hand istället, skit samma om vi inte får det. Vad ska man göra om det inte funkar då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback