Bakis

Ja vi var ju ute igår i stora staden men det blev en aniiiiing för mycket dricka. Vi kom inte ut förrän ca halv två på natten och stället stängde tre men det var nog lika bra det =).
Nu ska jag inte dricka mera, eller jo det ska jag men inte på ett tag. Två månader ska jag hålla upp nu och det ska jag bara göra. Inte för att jag känner alkistendenser, dricker ju inte speciellt ofta utan för att jag är allmänt trött på alkohol och framförallt är jag trött på att vara bakis. Sen ska jag försöka gå ner de här förbannade tre kilona som jag lagt på mig och alkohol innehåller ju görmånga kalorier för att inte tala om den obligatoriska dagen efter pizzan!

Dags att gå och lägga sig, har väl sovit ca 1 timma i natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback