Jag är dig på spåren

Ditt lilla elaka förkylningvirus.

Det är väl typiskt att man ska bli sjuk när man absolut inte behöver det. Har åkt på en rejäl förkylning och det känns som ett hån när man just sitter och läser om virus. Liksom jag vet vad vad som händer i kroppen men det finns inte ett skit jag kan göra åt det förutom att käka bra mat (pizza och annan skitmat är vad som har intagits de senaste dagarna) och sova ordentligt (haha, sova, vad är det?). Så med andra ord kommer jag aldrig bli av med detta rinnande snorhelvete.

Tenta imorgon då. Svår, svår, svår tenta om hela immunförsvaret! Jag känner mig inte optimistisk!

Gillar heller inte att vara förkyld på tenta. Där sitter man och snörvlar,hostar och harklar sig och stör de andra till max. jag vet att dom inte kan hjälpa det men just då i den stunden så vet jag att dom avskyr denna förkylda människa (det gör jag om någon annan stackare är sjuk). Får inte glömma näsdukar så jag åtminstonde slipper att upprepande gånger dra in snor i näsan till alla andras irritation. Att sitta framåtböjd med näsan över ett papper är otroligt bra för snorproduktionen.

Kommentarer
Postat av: Maritha

LYCKA TILL!!!
Tråkigt att du är förkyld igen!

Postat av: Maritha

Hur gick det på tentan?

2007-08-15 @ 08:46:32
URL: http://maritha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback