Sjuka ideal

Är så jäkla trött på alla pinnsmala tjejer överallt i media. Inte för att det är något fel på att vara smal men alla är inte det i världen även om man kan tro det!
Jag är inte tjock men man tycker alltid att det finns lite för mycket här och där. Det sjuka är att man ju bara ser sånt på sig själv inte på andra. Och om jag tycker så borde det innebära att andra inte ser det på mig!
Hittade det
här idag, storlek zero. vad långt människan har kommit va?
Blir så trött, så trött. men ändå är det sånt som tvingar en till gymmet gång på gång. Kan ju bara försöka inbilla mig att det är för hälsans skull men det vore väl att ljuga!
De flesta jag känner (tjejer) har eller haft problem med mat och med att de tycker att man är för tjock. Och jag vet att det är medias fel, man kan inte säga något annat. Dags att börja ta sitt jäkla ansvar någon gång!


Kommentarer
Postat av: Luckyztar

Ja verkligen.. gjorde just ett inlägg förut idag om hysteri kring att vara smal eller inte smal..

Postat av: Madde

Ja du, den dagen jag blir en storlek noll är det nog dags att avliva mig.. Helt sjukt!

2007-04-25 @ 22:59:45
URL: http://mintto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback