Kommit hem från Sälen

Lika underbart as always!

Vad jag gillar att åka skidor, det är nog bland det bästa man kan göra. Vädret var bra-inte lika bra som förra påsken vi var där-men bra! det enda jag har att klaga på var att jag inte var tillärcklig tränad. fick sån himla träningsvärk, främst i vaderna och efter två dagar kunde jag knappt åka utan att mjölksyran brände i benen. Men vad gör det?

Lite bilder:

                           


            
Vi åkte i hundfjället/tandådalen de två första dagarna och i Stöten resterande två och jag måste säga att Stöten vann bästa skidåkningen med hästlängder. Jätte fina långa backar fanns det där så dit kommer vi nog åka ofta i framtiden. Jag längtar redan tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Maritha

När får du tillträde till lägenheten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback