glass och tacos

Idag har jag inte gjort  mycket värt att nämna. L med sin vän L var här en sväng och sedan åkte vi till Lejonet och björnen och käkade glass i stora glass. Jag valde tre kulor i bägare och tog smakerna, citronsorbet, röd citrus och pepparmyntschoklad. Alla tre var jätte goda men citronsorben var himmelriket, så otroligt fräsch och god. Sedan åkte vi hem till L, gjorde i ordning tacos och käkade ännu mera. Så nu sitter jag här, jättetrött och alldeles proppmätt.

Imorgon blir det skola och träning innan jag styr kosan mot Skövde igen. Jag har kommit på att det är otroligt mycket lättare att verkligen ta sig tid för träning när man bor bara tvärs över gatan från gymmet. det funkar faktiskt, så det jobbiga för mig torde inte vara träningen utan att ta sig dit. Något att tänka på i framtiden =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback