intervaller

Nu har jag varit ute och kört lite intervallbetonad träning (4 x ca 1 km). Tiderna blev ju inte de bästa men det var inte riktigt farten som var poängen idag. Jag ville mest ut och köra och få i gång kroppen efter cupen. Kände mig fortfarande lite sliten faktiskt. Vet inte om det beror på att kroppen fortfarande är trött eller om jag är i dålig form. Tror det är en kombination av båda. Efteråt körde jag lite utfall (2 x 30 st) och efter det var jag riktigt mör och skakig i benen. Får se om det blir träningsvärk nu efter det eller om mina ben äntligen kan börja vänja sig vid högre belastning.

Jag är fortfarande förgrymmat kär i mina Asics GT 2130. Skönaste joggingskor jag någonsin ägt (dyraste också kanske jag ska tillägga). När de blivit utslitna ska jag alla gånger köpa ett par likadana eller liknande igen. Känns betydligt lättare och skönare att springa i dem än någon annan sko.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback