Träning

Resultatet för oktober blev fantastiska 18,5 timmar. Så mycket har jag nog aldrig tränat någon månad i hela mitt liv.


Mest hockey förstås men även en del löpning och promenader. Det enda jag är missnöjd med är att jag fortfarande inte har börjat med styrketräning regelbundet. Jag tycker det är så förbannat tråkigt men jag är verkligen i stort behov av det. Speciellt klen är jag i överkroppen och ryggen. Det märkte jag om inte annat igår när vi skulle öva passningar på träningen. Jäklar vad det kändes i ryggen att bara stå och mata passningar. Blev ganska snart tortyr.
Utöver den inskrivna träningen har jag utfört en hel del varadgsmotion såsom att cykla och gå vart jag än ska. Har all anledning till att känna mig mycket nöjd.

 


Kommentarer
Postat av: Maritha

Shit, vad du har varit duktig! Mina träningstimmar är mer lätträknade..:(

Postat av: Jennie

Ja, blev förvånad själv över att det var så många timmar. Du får jobba ikapp lite av din träningstid när du har mer tid och energi.

2009-11-12 @ 15:19:24
URL: http://khalypso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback