photo shoot

Kan konstatera att bilden blev rätt bra, jag som är så långt ifrån fotogenique som det bara går. Måste ju ha ett minne från hockeytiden, man vet ju aldrig hur länge det varar (med tanke på att jag inte blir yngre). Dock kan jag konstatera att jag är hyffsat obekväm med att bli fotograferad på detta viset. Får otrevliga flashbacks från skolfotograferingen där skillnaden mellan en bra bild och en misslyckad bild var skillnaden mellan liv och död. Nu betyder en bild inte alls lika mycket men jag kan inte låta bli att kallsvettas litegrann när någon hurtig fotograf säger något i stil med "säg cheese" för att i nästa sekund smälla av en blixt i exakt samma sekund som man är helt säker på att man blinkade. Fast värre än att blunda på kort är ju att ha halvslutna ögon så man ser så där heroine (chick)-aktig ut. Men som ni ser så är ögonen öpnna och det var de även på lagbilden. Hurra!




Och sen en fråga, ser jag tjock ut i de här kläderna? tycker låren ser lite väl fylliga ut ;).

Och Skövde slog mariestad med 7-2 och ligger tvåa i tabellen och är klara för allettan. Härliga tider, strålande tider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback