Träning maj

Jag har bara en sak och säga och det är att det går utför. Har visserligen jobbat och pluggat en hel del men borde verkligen kunnat ha klämt in mer träning. Inga bortförklaringar, det här är dåligt.



igår hade vi fysträning för tredje gången. En del består av att springa en kort sträcka tre gånger. Jag vet inte exakt hur lång sträckan är men lite mindre än 1 km. Jag sprang på 4.35 som snabbast och mitt mål är definitivt att få ner det till under fyra. Låter lätt som en plätt men på den väldigt korta sträckan så är ju 35 sekunder en hel evighet. Nästa gång ska vi tredubbla den sträckan, får se vad det resultatet kommer bli. Antagligen rätt kass med tanke på att mängden konditionsträning inte har varit särskilt hög för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback