It's raining Målvakter

I rättvisans namn måste jag ju också berätta att målvakt nr 2 har anlänt till Skövde IK.
Fredrik Gräsvik heter han och kommer närmast från Skellefteå J20. Mycket mer än så vet jag inte men nu är ju min nyfikenhet om hur man skulle göra med en andramålvakt stillad i all fall.
Tror nog det kan bli bra och gillar att klubben satsar på lovande ungdomar från diverse J20-lag. det var exakt det jag och Johan diskuterade i vintras och kom fram till att det nog skulle vara lyckat. Visst kan man köpa grisen i säcken men lyckas det så lyckas det och man får väl anta att dessa ungdomar inte kräver världens högsta lön.

Nu är det ju snart bara två månader kvar (nåja om man är optimistisk) tills första träningsmatchen spelas....

Undrar jag hur det blir med herr Strålman också.,går han till Toronto så blir det ju ett välbehövligt tillskott i kassan för SIK. Undrar jag hur man väljer att spendera dessa? Det får väl framtiden utvisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback