Äntligen ett nyförvärv!

Och jag hälsar Linus Edström (från Tegs SK) välkommen till Skövde IK!
Verkar vara en offensiv back och det låter ju alldeles utmärkt det.

Nya förluster att rapportera är:
Fredrik Strid (till Nybro) - var väl ganska väntat att han skulle gå till en klubb högre upp men det är en förlust som känns.

Martin Ericsson (till Vaasan Sport (F)) - Visst Martin gjorde många poäng men jag tycker ändå att han var lite av en besvikelse ibland så jag deppar inte alltför mycket efter denna förlust.

Andreas Lindblad (till Grästorp) - Jag hoppas att detta var hans beslut och inte klubbens. Annars tycker jag gott att Andreas kunde fått chansen igen då jag tyckte han skötte sig alldeles utmärkt de gånger han faktiskt fick vakta buren.

Anmärkningsvärt är i alla fall att de flesta som lämnat har gått till klubbar högre upp i seriesystemet och då finns det ju inte så mycket att göra för att få dem att stanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback